Поширені запитання
Де можна знайти контактну інформацію для зв’язку з менеджерами сайту?
Перш за все контактну інформацію можна знайти за цим посиланням: /contacts або за номерами телефону в шапці сайту
Навіщо мені зареєструватися як покупець на сайті? Що дає реєстрація?
Реєстрація на нашому сайті дає такі переваги:
– особистий кабінет покупця
– не потрібно заповнювати форму з особистими даними при оформленні замовлення
– можливість відстежувати статус виконання замовлень в кабінеті покупця
зберігання історії всіх замовлень і повідомлень
– швидке додавання відгуків
– розсилка про всі можливі акції і знижки
Ви можете зареєструватися на сайті за допомогою адреси e-mail.
Де моє замовлення?
Для отримання інформації на своє замовлення (термінів доставки товару і т. Д.), Ви можете зв’язатися з нами:
+38(073) 084 30 82
+38(095) 560 59 61
Крім того, чтоби відстежити своє замовлення на сайті або за новою поштою перейдіть за цим посиланням: /track-your-order
Як можна оплатити замовлення?
Оплатити замовлення можна наступними способами:
- Накладеним платежем
- За передоплатою на карту Приват банка.
- За передоплатою на карту Монобанка.